|
|||||||||||
|
Прашања и одговориЗатвори ги сите | Отвори си сите 1. На колку месечни рати се врши плаќањето на надоместокот за потрошената топлинска енергија за една грејна сезона?
Надоместокот за потрошената топлинска енергија за една грејна сезона, согласно член 35 од Тарифниот систем за продажба на топлинска енергија, ДОМАЌИНСТВАТА можат да го подмират:
Категоријата на потрошувачи ОСТАНАТИ, надоместокот за потрошената топлинска енергија за една грејна сезона го плаќаат на 7 месеци (фактури), од октомври до април наредната година. 2. На кој начин се изработува авансната фактура за потрошувачите кои плаќаат на 12 месеци?
За првиот дел од грејната сезона (октомври – декември), се изработува авансна фактура за потрошувачите кои надоместокот за греење го плаќаат на 12месеци за тековната грејна сезона за месеците: август, септември, октомври и ноември. 3. Каја е постапката за пријавување на нелегално приклучен потрошувач, надградби и доградби во објектот?
Во случај кога потрошувачите од еден објект имаат сомневања дека некој од исклучените потрошувачи се приклучил, или пак има надградби, или доградби од останатите потрошувачи кои се греат, истото може да го направи со достава на писмен допис од Заедницата на сопственици до Снабдувачот, по што ќе биде извршена контрола на објектот. 4. Дали потрошувач од колективен објект за домување може да се исклучи од топлификационата мрежа и каква е постапката за исклучување?
Во колективните објекти за домување може да се врши поединечно исклучување на потрошувачите по нивно барање, при што потрошувачот треба да ги исполни следните услови: 5. Кога започнува и до кога трае грејната сезона?
Снабдувањето со топлинска енергија на тарифните потрошувачи по правило се врши во периодот од 15 октомври во тековната, до 15 април во наредната календарска година. 6. Кој е обврската на потрошувачот пред почеток на секоја грејна сезона со цел да се обезбеди непречена испорака на топлинска енергија во грејниот период?
За да може да се обезбеди непречена испорака на топлинска енергија во грејниот период, заклучно со 1 септември, потребно е да ги направите и проверите следниве работи:
Обезбедување непречен пристап на службените лица до топлинската станица, што подразбира типски клучеви на соодветните врати како и на вратата на самата топлинска станица,
7. Каква е процедурата во случај кога температурата во станот е помала од проектната?
Потрошувачите кај кои во грејните простории во време од 06 до 21 часот во текот на денот при потполно отворени радијаторски вентили не се обезбедува температура од 20+1º C, потребно е да поднесат барање (формулар) за проверка на квалитет на греење под услов да бидат исполнет членот 10 од Правилата за снабдување со топлинска енергија: Потрошувачите имаат обврска во периодот од 15 мај до 15 септември во тековната година да извршат проверка на исправноста на грејната инсталација во објектот, за да може да се обезбеди непречена испорака на топлинска енергија во грејниот период. Доколку сакате да се провери квалитетот на греење, а пред тоа се исполнети горенаведените услови Ве молиме да ја запазите следната постпка : За секоја грејна сезона треба да се поднесува барање (формулар) за продолжување на корекцијата во колку состојбата е иста или влошена. 8. Како да се изврши промена на сопственик?
Потрошувачот од катергорија на потрошувач Домаќинства , кој сака да изврши промена на име на фактурата, заради промена на сопственост е должен да ги приложи и обезбеди на увид следниве документи : За Правните лица исто така важат истите документи ,со тоа што наместо лична карта се доствува Тековна состојба од Централен регистар. 9. Каде можат да се платат редовните фактурите за топлнска енергија и старите долгови?
Долговите по основ на испорачана топлинска енергија потрошувачите можат да ги платат во една од наведените банки, во пошта и во наведените наплатни пунктови:
10. Дали потрошувачот има право да врши измена на грејната инсталација?
Согласно член 19 од Правилникот за условите за снабдување со топлинска енергија, (Сл. Весник на РМ бр. 151/2009) и Член 12 од Правилата за снабдување со топлинска енергија (Сл. Весник на РМ бр. 86/12) Потрошувачот не смее да врши измена на грејната инсталација 11. Кој ја прави цената за топлинска енергија?
Тарифните ставови за топлинска енергија се одредуваат од страна на Регулаторната комисија за енергетика на РМ согласно Правилникот за начин и услови за регулирање на цени за топлинска енергија за греење. |
||||||||||
![]() ![]() ![]() |
Снабдување Центар ДООЕЛ - Скопје, 02 / 3204 - 410, contact@snabduvanjecentar.mk |